Pet zdravih međuobroka za radni dan od kuće

 Pet zdravih međuobroka za radni dan od kuće

Posljednjih devet mjeseci radili ste od kuće, a vaš radni sto se nalazi samo nekoliko metara od kuhinje. To može biti i blagoslov i prokletstvo.

Postoji mnoštvo zdravih međuobroka koje je lako napraviti usred radnog dana. Ovih pet međuobroka zadovoljit će vaše potrebe za hranom, ali će vam držati energiju tokom cijelog dana, piše Mind Body Green.1. KokiceKokice su idealna užina, s obzirom na to da konzumiranjem nećete dobiti previše kalorija. Napravit ćete ih za nekoliko minuta, a za pripremu su vam potrebni kukuruz kokičar, malo ulja i soli.2. Mali zalogaji sira i šunkeMeđuobrok od različitih vrsta sira i pileće šunke idealan je za dobijanje proteina, ali bez previše masnoća, što će vam pomoći da duže budete siti.Ukoliko želite obilniji obrok, dodajte i jaja, malo grožđa ili manju narezanu jabuku ili krušku.3. TostNe možete se odlučiti jede li vam se nešto slano ili slatko? Na tost namažite maslac od kikirikija ili maslac od orašastih plodova ili sjemenki po izboru.Ovi su maslaci puni zdravih masti, a sadrže i proteine ​​i vlakna koja će vas ispuniti energijom za cijeli radni dan.4. SmutiSmuti je jednostavan način za unos vitamina i minerala iz voća i povrća. U blender ubacite malo spanaća i dvije šoljice smrznutih borovnica te malo bademovog mlijeka, a rezultat će biti ukusan i zdrav međuobrok.5. Čips od jabukeČips od jabuka pravi se od samo jednog sastojka – jabuka. Vlaknasto voće može postati hrskava grickalica. Čips od jabuke možete spojiti s grčkim jogurtom i dobiti potpuniji međuobrok, piše Klix.ba.

Avatar

Portal Berane

Pročitajte još